Leverings- og betalingsbetingelser

  • Home
  • Leverings- og betalingsbetingelser

Generelle oplysninger 

Håndværker Gruppen Danmark  ApS

Adresse: A.P Møllers Allé, 9B, 2791 Dragør
Telefon:   70 22 40 20 
CVR:        43661760

E-mail: info@hgdk.dk

Aftale og pris  

Alle aftaler indgås skriftligt og bekræftes inden opgavens påbegyndelse. Priser oplyses inkl. moms, medmindre andet er angivet.

Betalingsbetingelser  

Betaling skal ske senest 8 dage efter fakturadato. Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr og evt. morarenter jf. renteloven.

Afbestilling og ændringer  

Ændringer eller afbestillinger skal meddeles senest 24 timer før det aftalte tidspunkt. Ved senere aflysning forbeholder vi os ret til at fakturere for fremmøde eller forbrugte materialer.

Uforudsete forhold og ekstraarbejde  

Opstår der behov for ekstraarbejde undervejs, aftales dette skriftligt og faktureres særskilt.

Reklamation og ansvar  

Eventuelle fejl eller mangler skal meddeles skriftligt inden for rimelig tid og senest 8 dage efter arbejdet er udført. Vi følger købelovens bestemmelser og bestræber os på at afhjælpe eventuelle problemer hurtigt og professionelt.

Forbehold og force majeure  

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og force majeure såsom sygdom, vejrforhold eller leverandørsvigt.

Klageadgang 

Er du ikke tilfreds med vores arbejde, så kontakt os på mail info@hgdk.dk — vi ønsker kun glade og tilfredse kunder!