Leverings- og betalingsbetingelser
- Home
- Leverings- og betalingsbetingelser
Generelle oplysninger
Håndværker Gruppen Danmark ApS
Adresse: A.P Møllers Allé, 9B, 2791 Dragør
Telefon: 70 22 40 20
CVR: 43661760
E-mail: info@hgdk.dk
Aftale og pris
Alle aftaler indgås skriftligt og bekræftes inden opgavens påbegyndelse. Priser oplyses inkl. moms, medmindre andet er angivet.
Betalingsbetingelser
Betaling skal ske senest 8 dage efter fakturadato. Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr og evt. morarenter jf. renteloven.
Afbestilling og ændringer
Ændringer eller afbestillinger skal meddeles senest 24 timer før det aftalte tidspunkt. Ved senere aflysning forbeholder vi os ret til at fakturere for fremmøde eller forbrugte materialer.
Uforudsete forhold og ekstraarbejde
Opstår der behov for ekstraarbejde undervejs, aftales dette skriftligt og faktureres særskilt.
Reklamation og ansvar
Eventuelle fejl eller mangler skal meddeles skriftligt inden for rimelig tid og senest 8 dage efter arbejdet er udført. Vi følger købelovens bestemmelser og bestræber os på at afhjælpe eventuelle problemer hurtigt og professionelt.
Forbehold og force majeure
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og force majeure såsom sygdom, vejrforhold eller leverandørsvigt.
Klageadgang
Er du ikke tilfreds med vores arbejde, så kontakt os på mail info@hgdk.dk — vi ønsker kun glade og tilfredse kunder!